- Výnos: 7 % p.a.
- Minimální výše investice: 5000 Kč
- Délka investice: 36 měsíců
Širokospektrální a dobře diverzifikovaný byznys Kolovny spojuje to, co Češi milují a po čem je v posledních letech neutuchající hlad: cyklistiku, outdoor, výlety do přírody.
Ale jsou to samozřejmě spojené nádoby a zásluhu za zvýšený zájem o cyklistiku lze připsat právě skvělé dostupnosti profesionálních služeb v tomto oboru. Díky projektům jako Kolovna, která má dnes ve své nabídce značky jako Scott, Cannondale, Bergamont, POC, Patagonia a další.
Byznys Kolovny je rozkročen ze široka mezi online a offline prodejem, vlastním bike centrem a penzionem v Hynčicích p. Sušinou a také mezi regiony, díky prodejnám s půjčovnami v Praze, Brně a Ostravě.
Před několika měsíci, když finGOOD ředstavoval Kolovnu poprvé, vyzpovídali pana Poskera ve videorozhovoru, který si můžete stále pustit na finGOOD blogu.
Nyní k aktuální situaci dodává:
„V této kategorii vidíme nejefektivnější a nejzdravější budoucnost v dopravě a cestovním ruchu. Našim cílem je vytvořit infrastrukturu v městských aglomeracích a segmentu cestovního ruchu – ubytování. Prostřednictvím parkovacích a dobíjecích stanic (P&D), které realizujeme jako kontejnerové moduly vytvoříme infrastrukturu se službami pro provozovatele P&D v podobě nabídky financování, pravidelného servisu, nabídky elektrokol a mapové aplikace. V tomto uceleném konceptu vidíme potenciál nejméně 250 mil. CZK obratu.”